Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Obligatorisk Torsdag

Av Frida Lundin - 9 februari 2012 18:02

VARNING för att bokstäver kan vara placerade huller om buller i detta inlägg då skärmen är vinklad fel,kingston ligger på min mage och tangentbordet ligger lodrätt,ser inte riktigt vad jag skriver.



Det kunde man aldrig tro, att lampfötterna fanns, kvar, in och ut på  minuter, på en loppis det är bra,ångrar mig nu bara, tänk om det fanns nått fint jag missade ?

Nu är dom i min ägo och i all iver spreyade jag dom fort så hann inte ta en förbild, men tänk er guld innan , slänger upp en bild senare då dom står och torkar ute på altanen, att spreya inne är inget tips!

I dag har jag varit nere hos Sara på obligatorisk träff med tjejerna, alltid lika trevligt!!!

Kanske inte lika kul för Anders som halvlåg i saras kökssoffa och spelade på mobil, då jag hade så ont i magen så tvingade jag Anders att inte  lämna byggnaden utifall det skulle bli panik i kaggen!Snälla Anders,men han är inget större hot mot våra tjejsnack, då han är väldigt bra på att koppla bort mig då och då och fokusera på annat, har märkt det tydligt här hemma..=)

Igår när vi stod och laga mat, så ropade jag på Anders att han måste komma och hjälpa mig för jag har ont i benen, Anders kommentar var -Ja men du måste ju iallafall kunna stå på benen 10 minuter per dag Frida...

Behöver jag säga att Ander tog tillbaka sitt ord väldigt snabbt? kanske var han rädd för 10 minuter innan talade han om för mig att jag luktade värre än en hel karl och jag måste hålla armarna nere längst sidan  och om blickar kunde döda hade Anders inte blivit 32 i år!

   

 
 
Ingen bild

Gustav Krantz

9 februari 2012 18:46

"luktade värre än en hel karl och jag måste hålla armarna nere längst sidan". Vad är det för taskig kommentar?!

Några sådanna kommentarer ger jag Aldrig Min kärlek!

Vet hut Anders!

Frida Lundin

9 februari 2012 19:12

Hahah du Gustav, du ska vara glad att Anders inte skriver en blogg , då skulle du få höra vad jag säger till honom, det han sa var milt jämnfört med mycket jag säger =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lundin - 17 februari 2012 19:31

Nu har jag bytt adress igen fattade ju inget av den andra här är den som kommer gälla http://lundinskan.blogspot.com/ ...

Av Frida Lundin - 16 februari 2012 21:19

Hejsan hoppsan, idag har jag haft en super bra dag!! Magen har hållt humöret uppe så idag blev det en hel dag hemma hos Sara med brudarna och senare mot kvällen lagade Sara lax i ugnen ris och super god sås till mig och Jenny! Älskar spontant kväll...

Av Frida Lundin - 15 februari 2012 21:35

hello sunshines! Fick en kommentar som ville att jag skulle lägga ut receptet på brödet Will do..   4 dl grahamsmjöl 1/2 dl vete eller rågkross ( jag tog havregryn) 1 tsk bakpulver 1/2 tsk salt 4 dl filmjölk 2 msk sirap 1 tisk bik...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 18:58

Oj va trevligt det var att ha Lena och Joar här på besök, och vilken energi Joar hade, den snabbaste babyn ever!! han gav den "vilde babyn" ett nytt ansikte , så söt!!! Nu blir det att slänga sig på soffan och kolla lite tv och mysa med kingston ...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 14:07

Hallojse, idag har jag hunnit med massa,terapin,fixat glasögonen,hämtat ut nya tyger,ätit lunch , handlat och bakat bröd, snart kommer Lena och hennes lilla Joar! Idag är jag stolt och glad, jag klarade av 1 timmes terapi , gråtandes in  och med et...

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards