Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Frida Lundin - 5 februari 2012 18:45

DEn här helgen har bestått av att tömma skåp,garderober och dylikt, därför är det ett större kaos här hemma...

Kaos är det när jag och Anders ska gå igenom hans garderob, jag känner ingen som har så mycket snygga kläder som Anders har, (ja det är jag som köpt dom),Anders blev som min lilla bäbis ,så kul att klä upp någon annan när man inte kom i kläderna själv=) Anders garderob var katastof innan vi träffades enligt mig, fanns några fina plagg!

Men det är så svårt att fixa med Anders för han ska spara ALLA kläder, tröjor som är alldeles för små,stora hål,färg på, nej han ska spara allt bara för han säger att dom har ett sentimentals värde??, han har en tröja i storlek 98 i sin garderob, finns inte en chans att den ska slängas, den ska ligga bland alla andra kläder, har försökt sagt att vi kan lägga den någon annanstans men det duger inte, han kommentar var - Ja har ju slängt min metallica tröja ( den va som en fotbollströja i blankt blått material,skit ful och han använder den inte )

Sen slänger vi inte kläderna så klart utan ger bort dom, mina små bröder skulle ju kunna ha många tröjor och dom är 16 år, men Anders är 32 och förstår inte att man kan växa ur kläder!!!!

Han har tröjor som har överlevt 3 år i garderoben , sånna han har kämpat för med näppar och klor!!

Lär väll återgå till att försöka ta över tankar och tycke för Anders, !!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards