Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Frida Lundin - 2 februari 2012 17:54

Efter att få en"ångestattack" igår så är jg livrädd för att känna så igen, ni som vet hur det känns , vet att det är otroligt hemskt,man vill gör allt för att förhindra att man får en igen..

Det som är svårt för mig är att jag kan inte strunta i att göra saker , för jag vet att jag kommer må lika dåligt igen som förut,man får ta tjuren vid hornen och försöka köra på ändå.

Jag har fattat att folk som aldrig upplevt ångest eller mått dåligt inte riktigt vet hur jobbigt det är, dom verkar tro att det är bara att bita ihop och köra på som vnligt och inte tänka på det.

MEN jag lovar er att hade det varit så enkelt så hade det itne funnits människor som mår dåligt,.

Tankarna finns alltid i huvudet och man kan inte tänka att man inte ska tänka på jobbig saker för då tänker du på det hela tiden istället, det är en riktig balansgång....

Jag är så glad att jag har så mång fina människor runt mig, min familj och vänner!!!

Även många som läst min blogg har skrivit till mig och det betyder jätte mycket, det visar hur fina människor är !!!

medmänsklighet!!

Och vad skulle jag göra utan min fina Anders, jag har vunnit den högsta vinsten, finns ingen som får mig att må så bra som Anders, min bästa vän,min kärlek mitt allt!

Förstår inte att det kan finnas nån så snäll människa som han, han vill alltid mitt bästa och jag vet att han skulle göra allt för mig!! Älskar dig Anders och har aldrig älskat nån så mycket som dig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards