Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Frida Lundin - 1 februari 2012 22:02

Idag var dagen då jag var på mötet på skönvikt kändes super bra att ha med mig mamma och Anders, vi var cirka 20 stycken som satt och lyssnade på vad dom sa, kändes super bra förutom en liten ångest attack från mig så jag missa den första timmen, men kämpade mig in igen och lyssnade, kändes som en vinst bara det!!

Kommer berätta för er senare allt som händer, men känner att jag vill hålla på det lite innan allt är bestämt, men sen lovar jag er att ni ska få följa med på min resa!!


Igår sa Anders att han hade ont höger sida under revbenen typ, va det gallsten,njursten,brutet revben eller nått allvarligt undrade jag , nähh sa Anders men det gör jävligt ont iallafall...

Idag pratade vi med mamma om det, hon frågade om Anders dansade på båten ?

JA säger Anders , jag dansade hade inte ens tänkt på det, alltså har han antagligen träningsvärk...

När vi kom hem frågade jag Anders hur han kunnat få träningsvärk där när dom dansat?

Anders- ja men jag dansade som en galning med Tony

Frida- ja men vadå för dans?

Anders- disco dans och några "fistpumping"(eller hur det stavas) körde vi har sett på för mycket jersey shore!!


Hahaha jag ser Tony och Anders framför mig . mohahahhahah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards