Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Frida Lundin - 3 januari 2012 17:48

Att köpa eller inte köpa, vi ska köpa nya stolar och jag och Anders har tittat på dom här länge nu skulle det inte vara snyggt med 6 sånna här vackra stolar runt vårat bord?Säger ni nej bryr jag mig inte säger ni Ja köper jag dom

Bild lånad från

 http://www.reformasthlm.se/sv/artiklar/kok/stol-montmartre.html 


Fast lutar åt att vi isåfall beställer härifrån, lite billigare, och snabbare leverans

http://www.cultfurniture.com/furniture-c10/chairs-c3/xavier-pauchard-galvanised-industrial-raw-metal-side-chair-p141



Av Frida Lundin - 3 januari 2012 15:41

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article14159552.ab



Om en 4 åring listat ut det måste väll vuxna människor också förstå?

Av Frida Lundin - 3 januari 2012 14:27

Jag ser det som ett tecken att den här dyker upp i min brevlåda

   

Måste vara meningen att dom har läst min blogg och tyxker synd om mig som är sjuk och för att sprida lite glädje i stackaren Frida Lundin så skickar dom ut en VIP inbjudan till bara mig!!!!

Bara endast mig, nej kanske inte men jag fantiserar om att det faktsikt är så,

SKYNDA FYNDA står det hur ska Anders kunna neka mig att FYNDA? jag är bäst på att fynda, och jag måste fynda den  5 januari annars kommer jag aldrig förlåta mig själv, måste ha nytt shampo och balsam, måste måste passa på!

Åh vilka fina färger sen då på inbjudan, herre mitt jesus barn, jag är fast, jag ska stå utanför portarna när det öppnar!

Åh vem är jag att prata om att överkonsumera va va ? , men jag över kompenserar kan man säga, sen är det bra grejer på body shop ekologiskt,inte testat på djur, nej nej men stopp Frida , okej det enda jag ska köpa är schampo och balsam, och kanske den nya doften i handkräm,och lite smink,..Det är strängt för bjudet att köpa med mig body butter hem, har 6 fulla hemma som jag inte använder, nej nej...okej vi får se dom är så ljuvliga att lukta på, okej tack för mig nu måste jag ringa Anders och berätta den stora nyheten REA på BODY SHOP!!

Mähh varför skrev jag ut det här då kan ni ju hinna före mig, köp inte handkrämen,shampot,balsamet,mascaran,eyelinern,coc
os flaskan DEAL?

Av Frida Lundin - 3 januari 2012 13:59

WOW i går var det 186 stycken unika besökare som läste min blogg, wow wow wow , coolt, men kan ni inte skriva lite vilka ni är ? har ingen aning, eller några vet jag men skulle vara kul att veta vilka ni andra är!


Idag är jag hemma och ligger med pjamas i soffan och spelar wordfeud och kollar serier, är sjuk men känner mig sjuk på alla sätt och vis , haft svin ont i huvudet och nu känns kroppen någon helt annanstans , jädrans va tråkigt det är att bara ligga hemma, Anders jobbar till 22.00 skit också!

Fick lov att ställa in min tid hos terapeuten också det var inte direkt det jag hade lust med, kände att jag behövde prata med han men får ta det nästa gång..

Nu blir det kolla lite Pretty little liars, spännande !

 

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards