Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Frida Lundin - 19 januari 2012 19:15

Igår fick jag den mest kärleksfulla gåva en flickvän kan få, ÖRONPROPPAR!!!


Har även upptäckt hur Anders suckar när jag säger att jag ska lägga mig samtidigt som han.

I går ställde jag han mot väggen -varför vill du inte att jag ska lägga mig samtidigt som dig?

Anders-För att du kommer prata och prata tills du själv somnar, eller så somnar du inte alls och ligger med iphonen och spelar spel, så jag inte kan sova, och somnar jag så ligger du och puttar på mig för att jag snarkar, eller ska du visa nått på mobilen och trycker upp den i ansiktet på mig så jag bli blind av ljuset.

Därför.!


Jaja jag försöker ju sova i allafall och igår så la vi oss samtidigt,Anders var angenäm att jag skulle stoppa i örinpropparna fort, nu fattar jag varför jag hörde inget och jag kunde inte prata med honom, resulterade i att jag fick ont i öronen av dom där propparna och Anders somnade fortare än blixten


Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards