Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Frida Lundin - 12 januari 2012 20:34

Ikväll har jag varit och träffat en utav mina bästa vänner Sigge!, har saknat han som en galning och inte träffat han på 1 år men när jag träffade han idag så kändes det som det var igår!

Känner mig lite hel nu, det räcker med att veta att han mår bra så mår jag bra!

Man mår alltid bra med sigge, han är en trygghet, vi behöver inte ses på ett bra tag,vi behöver inte prata för jag vet att han alltid finns där om det är nått,alltid ärlig!

Åh lycka lycka lycka !

Sigge satt med mig på ett bro räcke mitt ute i skogen i timmar för jag var så rädd för en grävling vi sett tidigare, det är vänskap det!

 

Av Frida Lundin - 12 januari 2012 14:52

TACK för att ni höll era tummar, det gick jätte jätte bra! Så bra det kan gå för en tjockis som söker hjälp!!

Lycklig men lite fundersam, stort steg stora val, men i slut ändan så ska jag iallfall inte vara stor!!

jibadoooo , firade lyckan med en god lunch på liljan med Anders som tagit ledigt för att följa med mig!

Lyckade även slinka in en vända på body shop. damn it, Anders ruskade lite på huvudet men drog kortet ändå =)

Gemensam ekonomi gemensam lycka !

Köpte nytt schampo och balsam och En spray man har efter tvättning = allt ekologiskt, en ansiktsmask,en duchtvål och ny maskara


!  



Hann även in på Emaus en sväng, kom hem med en lampa och trådkorgar=)


Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards