Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Frida Lundin - 24 januari 2012 21:09

VARJE gång jag ska använda nått verktyg eller nått anders har tagit i , så finns det inte, inte nånstans......

Har skruvat på ett jävla skrivbord i hundra år, för att jag hittade en skruvmejsel, men inte borrmaskinerna, undra vart han lägget allt, börjar misstänka att det är vinden han har gömt den på, han gillar att smuggla upp saker där, just nu finns det diverse köksgrejer,lådor,hyllor antagligen verktyg + att fick höra att 2 ikea kassar med tvätt hamnat där uppe, kul tror det kommer vara rått skit i allt....

ja jag är lite irriterad, men Anders är nog mest glad över att vara på jobbet nu!!!

För den delen har jag bara kissat 2 gånger och tvättat 1 tvätt....helvetes dag


Av Frida Lundin - 24 januari 2012 20:15

Kvällen lider mot sitt slut och jag längtar tills 22.00 när min Anders slutar!

Själv håller jag på att flytta möbler hit och dit, att dra en stor stor byrå med 8 hyllor fulla med böcker själv är ingen hit, min rygg känns mer sne än en krokbeta(se sigge krokbetan va till dig )=)

Att ha tre rum kändes mycket i början när vi flyttade in men det jag inte visste då var att mitt loppis beroende va så stort, jag har så otroligt många skåp,byråer,skänkar,linneskåp vet inte vart jag ska göra av allt, och alla är fulla med skit bara, papper, små saker, nej nu blir det rensning, se upp blocket!

Av Frida Lundin - 24 januari 2012 17:43

Dagen består av tvätta,tvätta,kissa,kissa!

Trevlig dag  va?, ska fylla nått 24 timmars urinprov i nån stor illaluktande burk , kan inte lämna hemmet för får inte missa en droppe ens..

Passar bra att tvätta har så mycket att tvätta fattar inte varför vi inte lär oss att tvätta en maskin i veckan istället =/



Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards