Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Frida Lundin - 15 januari 2012 21:58

Anders nyser och nyser och nyser, snorar och snorar och snorar nu är han och spelar innebandy match, försökte tala om för han att det var en dum ide då han antagligen börjar bli sjuk, och det kommer bli värre..

Han lyssna inte, han kommer hem snart, i morgon är Anders sjuk, sätter jag en femma på

Kom ihåg vem som varnade han, mohahha

Av Frida Lundin - 15 januari 2012 20:00

En liten fråga, kan man fortfaranade få växtvärk i benen ?jag tycker ju inte att jag borde kunna växa nå mer (på längden iallafall), håller jag på att växa på bredden i benen så därför dom gör ont?Konstigt isåfall för kände inget när magen,röven,armarna började växa dom satt bara där dom där extra kilorna, helt utan för varning

Idag har varit en dryg dag, Jag är fortfaranade sjuk,Anders börjar bli sjuk = katastrof, bara ligga och kolla film en hel dag gör mig galen.


3 små fina loppis muggar , i ah jag kan inte komma på va det heter, inte plåt inte zink, inte keramik utan nått annat, aja skit samma, jätte fina 100 kr för alla 3, ni som inte vart i falun på alla loppisar dom har borde åka dit, !Loppismecka!

 


En till fråga vad tycker ni om tavlan ? det är Albert Einsteind, jag älskar den Anders hatar den, men som ni förstår så sitter den iallafall på väggen i vardagsrummet, men är det inte frän ?

 

Av Frida Lundin - 15 januari 2012 12:20

Varje månad lyckas jag misslycklas

Varje månad köper jag nya trosor när röda veckan ska komma för att det ska få mensen att vara ok, det blir den aldrig!

Varje månad kommer jag hem en  söndag för att tro Anders har diskat, det händer aldrig!

Varje månad lyckas vi spara 6000, tills sista veckan då vi bränner allt

Varje månad ska jag banta, det lyckas aldrig!

Varje månad ska jag inte skrika åt Anders på  en dag, det lyckas aldrig !


Anders - Du ska inte göra nå inlägg när du har tom mage och mens , det bådar inte gott för mig


Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards