Alla inlägg den 12 december 2011

Av Frida Lundin - 12 december 2011 19:57

Nu till nått roligare, jag har sålt min köksö!!!(våran köksö såklart)

Det största problemet är att man måste tömma 15 lådor som det är fullt med grejer i!

jag köpte två stycken billiga stål hyllor, trodde att dom skulle vara större men tydligen inte, men tycker det blev himla fint eller, nej det kommer bli fint, Dom står helt snett nu pgr av att nån hade glömt satt dit sista golvskivan???

men blir nog bra till slut, kan slänga in en bild hur det ser ut nu, men varning det kommer EJ se ut så senare haha, då ska förhoppningsvis min lilla snickare här hemma sätta dit golvet och sen ska hyllorna skruvas fast i väggen och varandra .,

   


Det finns 2 stycken grejer som jag inte får röra här hemma, eller får och får det är det enda Anders har satt dit så då låter jag dom stå kvar (även fast det kan ta i mot)

Som den här lilla gubben ser ni va missplacerad den är? ovan för sängen så pyttepytteliten! och det är en buddah för er som inte ser=)

 

Och här sitter storebror Buddah (stavas Buddah så här?) aja skit samma han sitter där på köksfläkten och håller koll!


 



Blir ändå lite glad i hjärtat att Anders börjat intressera sig lite för inredning, eller om det håller sig i den här utvecklingsfasen iallafall, då är det lungt då kan jag vänta mig 2 buddah till om 3 år och det kan jag leva med=)

Min lilla gullepluttegris!

Om jag inte hade varit så försiktig och pryd så hade jag kunnat berättat allt som hände i helgen , eller ja om jag inte hade en sån pryd karl så hade jag kunnat berätta , Vi hade iallafall en mycket trevlig "glögg" kväll, vi körde all in 3 rätters och pepparkaks ätning och de flesta tog sig en eller 2 eller flera alkohol haltiga drycker under kvällens gång!

Så klart inte jag, då jag inte dricker alkohol, jag var alkohol vakt kan man säga=)

Tack alla fina vänner för en otroligt rolig kväll!!

Av Frida Lundin - 12 december 2011 16:55

Jag sitter och disskuterar med en människa, eller jag försöker, men efter varje svar jag skriver , skriver hon, nej så har jag inte alls skrivit använd dina ögon, haha känns som jag är på lågstadiet igen!!

Men vad jag har lärt mig är att det inte går att disskutera med människor som skriver så mycket skit att dom inte ens kommer ihåg vad dom skrivit!

Grrr gör mig fruktansvärt förbannad!


Av Frida Lundin - 12 december 2011 15:35

Dagen började bra, men sen har jag suttit på facebook och läst diskussioner om moskén som dom vill bygga i Borlänge.

Herregud vilka människor , en tjej sa en bra sak - finns inget som gör folk så upprörda som vargar eller invandrare.

Självklart ska alla få ha sin egen åsikt, det skrev många som va i mot moskén och muslimer att allla får tycka som dom vill fritt land blabla har dom missat att det är  religionsfrihet?

Dom flesta skriver gång på gång , att alla som vill ha moskén är vänsterpartister och läser aftonbladet, och dom är även pedofiler och kvinnoförtryckare.,

Känns som debatten inte kommer någonstans när alla försöker förklara för dom där människorna som är så trångsynta att det handlar inte om att dom glorifierar muslimer eller kristna eller jehovas vittnen, utan att det är religionsfrihet och alla måste få tycka ,tro be till vilken gud dom vill, men det går lixom inte in hos dom människorn.

Jag har skrattat som en galning här hemma när dom ska ge argument om varför det inte ska byggas en moské,

vet ni vad dom kommer fram till? alla muslimer är svin och elaka mot sina kvinnor, men kristendomen som även har i bibeln kvinnoförtryck dom är bättre för alla är inte sånna ???Fattar ni vilken låg diskussions nivå, det är ???ska man skratta eller gråta?

Dom flesta skriver att dom har faktiskt vänner som är muslimer och dom tycker ändå att det är helt fel,ja frågan är om dom verkligen har sina muslimska vänner kvar när dom läser vad deras såkallade vänner har skrivit?

Snacka om att dra alla muslimer över en kam, ush jag mår dåligt över hur människor är funtade,att man kan dra alla över en kam, ser inte längre än näsan räcker!!!


länge leve religionsfrihet!!!!!


Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards