Alla inlägg den 19 december 2011

Av Frida Lundin - 19 december 2011 13:25

Hallå mina vänner!

Idag är det full fart framåt, skotta är ett måste annars kommer man inte ut från huset, ska svänga in till Falun och lämna täcken till Emmy=) Hämta ut en annan present,fixa och dona med det ena och andra,

Jag fattar inte att folk hinner med julen , jag köper ytterst få julklappar ,har inte julpyntat,inte julbakat och tiden räcker inte till iallafall...

Jag kanske borde strunta i mitt "unna mig" och resa mig från soffan lite tidigare varje dag =)

Men man måste unna sig ibland också!

Ja snart är julen här och snart är julen över och snart snart ska jag få träffa min fina vän Sigge som jag längtar och har längtat så länge nu!!!!! Min lilla sigge!!! Sigge är nog världens coolaste jag känner, jo det är så sant, ingen kan få mig på så bra humör som Sigge!! ONE LOVE!!!!

SÅ nu ska jag sluta unna mig i soffan och klä på mig så jag är start redo när Anders slutar , tjihllivipp

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards