Alla inlägg den 13 december 2011

Av Frida Lundin - 13 december 2011 21:11

Men gud så glad jag blir för alla era kommentarer, att ni tycker om det jag skriver och att ni faktiskt läser min blogg!!Det värmer mitt hjärta!

Har ju skaffat den här bloggen för att skriva ur mig allt jag känner, sorg som lycka!

Trodde aldrig jag skulle skaffa mig en blogg , men nu känns det som jag inte kan vara utan den, haha nej men det är så skönt att få ventilera sina tankar och känna att jag kan faktiskt skriva princip vad jag vill.

Mamma har dock skällt på mig att jag svär för mycket i bloggen, ska genast försöka sluta med det!

Är det nått ni undrar över eller vill att jag ska skriva mer om? Det är ju trots allt många som läser bloggen har jag sett, kanske kan ni skriva vilka ni är? vi kanske till och med kan ta en liten frågestund?och ingen fråga är dålig, många kanske undrar mer om tex Pcos?

kör bara kör! förväntar mig några kommentarer iallafall=)

Av Frida Lundin - 13 december 2011 15:52

Sitter hemma och har super mys, sitter vid dattan, och på tvn är det musikhjälpen, !

Kingston och tjörvas springer runt som rabbies smittade katter, springer och glider tills det tar stopp i väggen, fattar inte att dom inte gör illa sig mer! Kingston som blev påkörd för några månader sen, är bättre i andningen och det är antagligen ingen luft i bröstet kvar heller, men han har fortfarande ingen känsel i tassen, den hänger lite och han slickar och tar hand om den där lilla stumpen , min lilla king, förhoppningsvis är nerverna inte helt av utan dom är lite uttänjda eller va det var, och då kan dom hitta tillbaka till varandra , men det kan ta lång tid, vi får vänta och se! men han fungerar precis lika bra med 3 ben, han är nästan mer crazy nu!

Det här kortet är taget mitt i natten, så mysigt alla 4 sover tillsammans, Eller den enda som har somnat är Anders! 

Jag älskar mina små katter mest av allt, älskar dom så mycket att jag vill pussa sönder dom!!!


Av Frida Lundin - 13 december 2011 15:52

Sitter hemma och har super mys, sitter vid dattan, och på tvn är det musikhjälpen, !

Kingston och tjörvas springer runt som rabbies smittade katter, springer och glider tills det tar stopp i väggen, fattar inte att dom inte gör illa sig mer! Kingston som blev påkörd för några månader sen, är bättre i andningen och det är antagligen ingen luft i bröstet kvar heller, men han har fortfarande ingen känsel i tassen, den hänger lite och han slickar och tar hand om den där lilla stumpen , min lilla king, förhoppningsvis är nerverna inte helt av utan dom är lite uttänjda eller va det var, och då kan dom hitta tillbaka till varandra , men det kan ta lång tid, vi får vänta och se! men han fungerar precis lika bra med 3 ben, han är nästan mer crazy nu!

Det här kortet är taget mitt i natten, så mysigt alla 4 sover tillsammans, Eller den enda som har somnat är Anders! 

Jag älskar mina små katter mest av allt, älskar dom så mycket att jag vill pussa sönder dom!!!


Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards