Alla inlägg den 17 december 2011

Av Frida Lundin - 17 december 2011 18:12

Hemma på tryggmark, Anders fogar kaklet.jag ligger på soffan och kolla musikhjälpen.

Tänkte slänga upp nån bild från gårdagen!

           


Många hade strömmat till torsång för att tända en marschall för att "rädda" skolan!

Edwin fick en förtidig julklapp av mig en snickrad stor lastbil som en kompis Eriks pappa gjort =)

Köpte choklad bollar som smakar 88an , sofia tipsade om dom, och mums!



Av Frida Lundin - 17 december 2011 15:57

Kolla här då brudar, En vän Anna visade mig en länk! http://www.tamponsforfree.se/Home.aspx

Gratis tamponer varje månad,om man svara på frågor !jag har registrerat mig idag, så vet inte om det är bra eller inte men värt att testa!

Av Frida Lundin - 17 december 2011 13:57

God morgon god middag god kväll!

Mitt huvud känns som ett rökfyllt rum, typ som att gå in i rökrutan på bolanche,

Jag  hade inte riktigt tid att bli sjuk, och inte riktigt råd att blir sjuk heller, men det är jag och nu ska jag gå hem från jobbet.jag tror jag har förlorat så mycket blod att jag behöver blodtransplantation, det tror inte Anders.

Okej då itne jag heller men nästan bara och det känns iallafall så.. Ja ni vet ju hur det är brudar för tror det är mest tjejer som läser min blogg, eller ja vet 2 stycken killar med mackan sen min bror  som också läser min blogg, men dom får helt enkelt stå ut med lite blod och kvinnognäll

Det borde vara gratis med tamponger och bindor, eller billigarea iallafall, sen borde vi får vara hemma från jobbet,och våra män borde få vara hemma  och VAKa vårdavkäraste! tycker ni inte?, Det är synd om oss tjejer i bland , och sen är det kanske lite synd om karlarna också som få drass med oss dom dagarna , fast ingenting är värre än för oss!

Ser ni vad jag tycker synd om mig själv  idag, jag viill helst av allt ligga i ett svartrum och sova bort hela dagen för mitt huvud är så långt borta från min kropp!

När jag kommer hem ska jag slänga upp lite bilder från igår från torsångs kvällen


Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards