Alla inlägg den 30 december 2011

Av Frida Lundin - 30 december 2011 19:19

Herre mitt jesus barn, dom ska börja sända ett program på 3 an som heter mammor och minimodeller, tror jag det hette, är det ett skämt, kan inte finnas så korkade människor, och om det finns så korkade människor så måste dom iallfall ha några "vettiga" människor runt om kring men varför sättter dom inte stopp för dom där idioterna, tänkte skriva att alla skulle bojkotta programmet, men kommer jag kunna hålla det, känns som jag måste kolla vad fan det är dom visar och göra i det där programmet, sinnesjukt

...

Av Frida Lundin - 30 december 2011 18:38

Att jag alltid lyckas köpa avocado som är hård, hur mycket jag är känner och hur mjuka dom än är på utsidan är dom hårda på insidan, skit !

Är på jobbet som jag typ varit på hela veckan, i morgon blir det fest, eller lung middag vi får se hur det slutar, men lungt kommer det nog bl=)




Hade fått hem mina nya kuddar , eller våra nya kuddar och bad anders ta kort och ställa dom fint i soffan, fick bilden skickad och där under står det -hata mig inte!

haha det var jätte fint gjort, lite ändringar bara =)

Älskar dig Anders!

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards