Alla inlägg den 16 december 2011

Av Frida Lundin - 16 december 2011 14:06

Jag mår bättre inte fullt bra men mycket bättre, det var antagligen inte magsjuka, men blir hemma och laddar batterina inför i morgon då det är jobb=)

Skönt sen är jag ledig tills juldagen, det känns super har tusen saker att sy och det måste göras nästa vecka!

Ikväll är det marschallkväll i Torsång det är marshaller i hela torsång, super mysigt ! men får se om jag orkar mig ner, kanske lika bra att vara hemma och vila upp sig!

Alltså Torsång, älskade Torsång det är världens finaste ställe att bo på, jag är uppvuxen här och här ska jag även dö!

Och det är så roligt att det bor så många vänner här, och i sommar flyttar min närmaste vän ut till torsång vill ej nämna namn om det är hemligt men det är typ det bästa som kunde hända, kommer bli super att bara kunna sätta sig på cykeln eller sparken! Jag tror vi aldrig kommer lämna Torsång när alla vänner flyttar hit=)vi kommer bygga våran egen lilla by, eller by är det redan men ni fattar vad jag menar, sånt som man bara ser på tv=)

nej nu ska jag fortsätta göra absolut ingenting!


Hörs later!

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards