Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Kääärlkef

Av Frida Lundin - 4 januari 2012 21:12

Jag har blivit dålig på att slänga upp bilder på filtar och saker jag sytt, det var ju faktiskt därför jag startade bloggen, men mitt liv tog kanske över för mycket i bloggen, ja vad vet jag skönt att ha någonstans som verkligen bara är min och skriva allt jag känner och vill.

Men här kommer en bild på en filt jag gjort iallfall, gillar färgerna , kanske inte passar in hemma hos mig men hoppas den passar hos den som ska ha den !Den här filten är inte till salu, men ni får gärna beställa andra om ni vill!

   



Ligger i soffan och kollar på the voice, gillar den som sjutton, får kärlekskänslor för Petter, och är nu super glad att Anders rakade sig!

Anders tycker jag är konstigt som lyckas bli kär i alla på tv och i filmer, men jag kan inte rå för det ,vi såg filmen warrior här om dagen och jag blev betuttad i ena broden, så jag ville absolut att vi skulle googla Tommy, helt lyrisk var jag!!

Anders: Men frida jag har sagt tusen gången till dig att du kommer inte hitta Tommy på google

Frida: Kommer jag visst , på google finns allt

Anders: ja du verkar tro att du kan googla allt men blir nog lite svårt när han igentligen inte heter Tommy utan han heter bara det i film, han är en skådespelare Frida

Frida: mmm jaha men det visste jag väll!, men det borde finnas nått på han från filmen iallafall

Anders: jag ger upp!


Ja Anders har tröttnat på att jag googlar allt, speciellt när jag googlar konstiga saker, han har tröttnat att jag googlar sjukdomar, Oj har du ont i magen, jag googlar Anders, shit du har fått tarmvred Anders, Nej frida det har jag inte fått jag hara bara ätit för mycket

En google sökning kan se ut så här ...Om jag har ont på häger sida magen kan jag dö av det?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lundin - 17 februari 2012 19:31

Nu har jag bytt adress igen fattade ju inget av den andra här är den som kommer gälla http://lundinskan.blogspot.com/ ...

Av Frida Lundin - 16 februari 2012 21:19

Hejsan hoppsan, idag har jag haft en super bra dag!! Magen har hållt humöret uppe så idag blev det en hel dag hemma hos Sara med brudarna och senare mot kvällen lagade Sara lax i ugnen ris och super god sås till mig och Jenny! Älskar spontant kväll...

Av Frida Lundin - 15 februari 2012 21:35

hello sunshines! Fick en kommentar som ville att jag skulle lägga ut receptet på brödet Will do..   4 dl grahamsmjöl 1/2 dl vete eller rågkross ( jag tog havregryn) 1 tsk bakpulver 1/2 tsk salt 4 dl filmjölk 2 msk sirap 1 tisk bik...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 18:58

Oj va trevligt det var att ha Lena och Joar här på besök, och vilken energi Joar hade, den snabbaste babyn ever!! han gav den "vilde babyn" ett nytt ansikte , så söt!!! Nu blir det att slänga sig på soffan och kolla lite tv och mysa med kingston ...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 14:07

Hallojse, idag har jag hunnit med massa,terapin,fixat glasögonen,hämtat ut nya tyger,ätit lunch , handlat och bakat bröd, snart kommer Lena och hennes lilla Joar! Idag är jag stolt och glad, jag klarade av 1 timmes terapi , gråtandes in  och med et...

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards