Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

im back!

Av Frida Lundin - 31 januari 2012 16:44

hej mina fina hjärtan!

vart har jag hållit hus måntro, jadu hemma och på jobbet, har lixom inte haft något att skriva!

I morgon ska jag mamma och Anders på en föreläsning på skönvikt, hoppas lilla Anders kan hänga på han har blivit sjuk och som ni alla vet så är en man sjuk så är han sjuk punkt slut.

Idag har jag hunnit med att sluta jobbet, vart på hälsomöte med jobbet,vart hos terapeuten full späckad dag!

Idag kom jag på mig själv vara så där onödigt snabb i käften,

Terapeuten släpper ut den som vart inne hos han tidigare och vinkar in mig, vad säger Frida Lundin då tror ni?

-Näste man till rakning högt och tydligt!! Damen jag mötte log inte ens( inte så konstigt många ler inte när dom är på en samtalsmottagning kanske) Terapeuten gav mig ett litet leende iallafall, men det såg inte äkta ut...

Kom ut till Anders och sa vad jag sagt, varför säger jag sånt Anders ?vem säger sånt ?

Anders- Du Frida Lundin säger sånt, du Frida


Just det Anders överlevde båtresan, kanske med nöd och näppe då han kom in och hälsade artigt på toaletten först, huvudet i kört och allt, sjösjuk eller enbart bakis? Stackan han var bakis och förkyld som en flodhäst, min lillegris!!


En till sak som stör mig otroligt är bloggar som ska ta upp viktiga saker som vikt och dylik, om att samhället är fel och blabla ( som det förövrigt är ) men dom bloggarna som tar upp det har glömt av att i´nläggen innan handlar om att dom är livrädda för att gå upp i vikt, gravida, icke gravida alla rädda för att gå upp i vikt,men har ändå mage att skriva att samhället är fel!! grrr helst super smala stickor gillar att skriva det!!!stör det inte er? är dom inte medvetna om vad dom skriver ??

Och om nån ska kommentera att jag skrivit att jag ska gå ner i vikt så är det inte för samhällets ideal,hade gärna varit fet bara för att ge dom ett fuck you finger , men tyvärr är det hälsa och barnfrågan för mig som är viktigare än att peka finger


Tack för idag

 
 
Ingen bild

Sandra

31 januari 2012 17:16

Bra, jag har saknat dina inlägg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lundin - 17 februari 2012 19:31

Nu har jag bytt adress igen fattade ju inget av den andra här är den som kommer gälla http://lundinskan.blogspot.com/ ...

Av Frida Lundin - 16 februari 2012 21:19

Hejsan hoppsan, idag har jag haft en super bra dag!! Magen har hållt humöret uppe så idag blev det en hel dag hemma hos Sara med brudarna och senare mot kvällen lagade Sara lax i ugnen ris och super god sås till mig och Jenny! Älskar spontant kväll...

Av Frida Lundin - 15 februari 2012 21:35

hello sunshines! Fick en kommentar som ville att jag skulle lägga ut receptet på brödet Will do..   4 dl grahamsmjöl 1/2 dl vete eller rågkross ( jag tog havregryn) 1 tsk bakpulver 1/2 tsk salt 4 dl filmjölk 2 msk sirap 1 tisk bik...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 18:58

Oj va trevligt det var att ha Lena och Joar här på besök, och vilken energi Joar hade, den snabbaste babyn ever!! han gav den "vilde babyn" ett nytt ansikte , så söt!!! Nu blir det att slänga sig på soffan och kolla lite tv och mysa med kingston ...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 14:07

Hallojse, idag har jag hunnit med massa,terapin,fixat glasögonen,hämtat ut nya tyger,ätit lunch , handlat och bakat bröd, snart kommer Lena och hennes lilla Joar! Idag är jag stolt och glad, jag klarade av 1 timmes terapi , gråtandes in  och med et...

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards