Alla inlägg den 12 november 2011

Av Frida Lundin - 12 november 2011 17:58

Har jag det nej nej det är kameran och Anders fel att mina armar och mage dallrar till precis innan bilden knäppts.!

Jag hatar att ta kort på mig själv, står där och posar men aldrig tycks det bli lika bra som jag tänkt mig, vart kom magen från? fanns ju inte där när jag kollade på klänningen ( inte i mitt huvud iallafall)...Jävla kamera !

Skämt och sido, nej inte ska ni tänka har hon blivit blind?? hihi nej verkligen inte men tycker ju att jag såg fin ut i spegeln och sen på kortet my goood,...Har idag iallfall köpt 3 nya kjolar och en klänning på pärlan i gustafs 35 kronor styck, himla bra tycker jag! Tyvärr så kunde jag inte klämma i mig i klänningen hur mycket jag än försökte, men fin att titta på iallafall =) Frågade till och med Anders om han inte kunde tänka sig att sätta på sig den så kunde jag ljuga och säga att det är jag som har den på mig här på bloggen, men där gick gränsen tydligen , damn it!


     

Nu blir det partaj i dalsjö, fick bli den färglada kjolen =) hoppas ingen jävel ska ta massa kort på festen nudå!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards