Alla inlägg den 27 november 2011

Av Frida Lundin - 27 november 2011 21:08

Är det sant att det snöar idag eller ljuger  typ 200 vänner på min facebook?

Är det nått sånt där mass mejl att alla ska skriva att det snöar för då skänker facebook 1 kr till Unicef?

Måste ju vara den enda vettiga anledningen till att alla skriver  det?, eller har dom någon vän som är frihetsberövad  och inte har nått fönster utan den endaste kontakten han har är facebook? ELLlev ER är folket så fruktansvärt nöjda över att lite blöt snö har landat?

ÅH jag vill inte ens kolla min facebook om några dagar då det står  att dom hatar snö,kyla och nu är dom tvungna att skrapa bort all snö från bilen innan dom ska till  jobbet och dom ångrar att dom blev så glada att det kommit lite snö och nu längtar dom bara  efter sommaren...


Ja jag vet jag är precis som alla andra, sörjde en skvätt när det spöregnade idag, och önskar att snön faller så jag får en vit jul, så alla mina julkänslor blir perfekta och min jul blir så där underbar!


Och i skåne önskar dom bara att det ska sluta blåsa,stackars stackars skåne, och här sitter jag och ler åt lite snö som snart smälter bort och skåne sitter och gråter åt allt som raserats.


Ja just idag är allt svart eller vitt inte ens lite mellan grått precis nu, i morgon kanske jag kommer jubla och uppdatera min status "Det snöar"....


Arg på att livet är så orättvist, och att vi inte tar hand om vår miljö vårt klimat, bläääää

Men jag gillar alla er som läser iallafall=) och ta mig inte på så stort allvar, mitt motto är " alla får tycka som dom vill"


PUSS

Av Frida Lundin - 27 november 2011 10:51

God morgon alla ,hoppas ni får en underbar 1:a advent, själv sitter jag på jobbet och här i falun SPÖ regnar det, kul jul!

få se om det kanske blir lite julskyltning idag, hoppas hoppas, synd på pissvädret bara!

I morgon ska jag ta fram julpyntet, hum typ 2 stakar och två stora tomtar jag fått av mormor.

just ja har två röda dalahästar jag snott av mamma förra året när dom var i thailand då passade jag på att plocka på mig, dom var ju ändå borta synd på så fina hästar att stå i ett tomt hus =) Men i år är dom ju hemma så borde nog ge tillbaka dom, då blir hon nog glad=)

Får kanske loppis shoppa lite julprylar kanske, fast bara kanske, pyssla ihop nått kanske

förra året bestod min adventsljusstake av 4 stycken ärvda barnmatsbrukar som jag pysslat lite siffror på 1-4 alltså, blev super fint =)

Eftersom jag och Anders var "jourfamilj" i några veckor förra julen så bakade vi pepparkakshus och fixade lite glitter med, kanske borde göra det i år igen fixa lite glitter alltså


oj massa kanske , ni märker att jag är lite tveksam , och det är bara för att det år så jävla trökigt med alla dessa tomtejävlarna, hade jag haft barn hade det varit en helt annan sak, då kanske jag hade gått crazy vem vet, men jag jag tycker  dom är så fula!  tomtarna alltså inte barnen!



Jepp jepp, då ska jag jobba vidare slutar 09 i morgon bitti



God Jul


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards