Alla inlägg den 15 november 2011

Av Frida Lundin - 15 november 2011 20:55

Det diskuteras vilt här hemma om världens värdsligaste sak TVn, i vilket rum den ska vara i.

Jag tycker inte den ska sitta där den sitter nu, i vardagsrummet A.K.A tvrummet. Anders gillar den där på väggen så man kan kolla tv medans man lagar mat (vi har öppenplanlösning) och när man umgås..?

Jag tycker inte man umgås med en tv,??

Så eftersom jag har funderat på det här HELA natten och har nu bestämt att vi ska göra ett "tvrum" i ett annat rum och flytta in soffan till det rummet.

OCH då kan jag ÄNTLIGEN få bygga min soffa av lastpallar och massa kuddar (självklart hjul på) eftersom jag blivit hjuloman! Har planerat allt i minsta detalj, vad som ska sys och vad som ska göras...Jag kom på att om jag trycker på med mina ideer när Anders är som minst beredd och villig att lyssna så borde det funka, jag skrev en lapp och satte den på ytterdörren så han såg den i morse kl 05.10, sen låg jag och lurade i sovrummet när han kom viftandes med lappen och undra vad sjutton jag menade, fick då flyga upp springa runt kl 05, och demonstrera hur allt skulle bli =) han tyckte det lät BRA!!!! JIhooooo, ett tips tjejer, överaska han tidigt när han helst inte vill diskutera inredning ni kan även trycka på med hans kärlek till dig, tex Älskar du mig så säger du ja =)

I mitt fall kunde jag även trycka på lite med miljön och kostnaden inte blev mycket för att göra soffan =)  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards