Alla inlägg den 20 november 2011

Av Frida Lundin - 20 november 2011 19:15

Sorry för dåligt uppdatering, slutade 10  i morse sen har jag hets sytt ett lapptäcke till lilla Clara som fyllde 3 år idag.!

Lägger upp lite bilder på 2 filtar jag gjort idag i nästa inlägg.

Det här inlägget ska handla om mina fina loppis fynd i helgen,


En grön byrå för endast 75 kr, knall grön, man kan alltid måla den då den är lite sliten men gillar nog den grön idag i allafall!=)  


En tapet rulle fick följa med hem, 75 kronor den med=) vill gärna tapetsera lilla toan med denna , men det vill tydligen inte Anders, får se om jag kör lappvändan igen =)funkade ju sist=)



Och det bruna lite "hårdare" tyger som jag ska klä in nått roligt med =)

   



Köpte lite små grejer lite trälådor och sånt, men orkar inte ta kort på dom=)

Förstår att det här kanske är väldigt tråkigt inlägg, men lite loppis lycka blir man glad av, Testa vet jag =)

Återkommer senare med bilder på filtarna


puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards