Alla inlägg den 26 november 2011

Av Frida Lundin - 26 november 2011 17:45

Anders fixade bänkskivan färdigt idag ,vilken lycka, antagligen bara för att göra mig glad (han nekade mig ett skåp på blocket idag) jag blev super glad=) så satt mig och sydde klart ett täcke som jag fått en beställning på av Louise! hoppas hon och hennes söta son blir nöjda , älskar att hon ville ha både blått och rosa i täcket!!!


För bara för att man har flicka behöver ju inte allt vara rosa och "tjejigt" och likaså när det gäller pojkar ska allt vara blått och tufft., Jag och Anders har disskuterat den här frågan massa och Anders tror att jag menar att alla killar ska ha klänning och alla tjejer absolut inte får ha det men det är inte så jag menar, jag tycker att om en tjej ha klänning och en kille också vill ha klänning varsegod, men där går våra åsikter isär=)

Jag har själv jobbat på dagis och fått höra kommentarer där pojkar säger nej till  röd ballong det är en tjejfärg., hmm när blev rött en tjejfärg och blått en kill färg igentligen


Okej nu blev Anders upprörd och säger att han säger att alla får ha på sig vad dom vill =)

Det är precis det jag menar också pojke som flicka färg som färg=)


Missförstå mig rätt , jag skulle INTE ha problem med att sätta på min dotter rosa MEN jag skulle även kunna sätta på min son rosa med , förstår ni?=)




       


Här är ett täcke jag håller på med nu , tiger och nalle phu!


 


Av Frida Lundin - 26 november 2011 14:42

Dagen ska spenderas hemma med massa fix och don, skulle behöva sätta fast en bänkskiva, men jag och min sambo har inte samma åsikt där, jag vill att allt ska gå fort och han vill tänka i hundra år!

Tur vi älskar varandra annars skulle vi flyttat och gjort slut innan renoveringen av köket var klart !

Kärlek över vinner allt ,tydligt det=)


Vad vill ni att jag ska skriva om, nått speciellt ni undrar?, jag är ju ingen blogg kung så vet inte riktigt vad alla vill läsa=)



Av Frida Lundin - 26 november 2011 00:48

Anders fick lov att raka av sig sitt hår, det är med sorg i mitt hjärta, men när håret torkade ja hahahha jag fick inte ens lägga upp en bild, men det var fruktansvärt , har aldrig hört anders säga, men frida men frida så många gånger, han har gått runt och suckat och suckat,..


Stackars "lilla" Anders, men nu är han rakad, och vi får hoppas det växer ut snart=)


Jädrans vilket tryck det blev på förra inlägget, jag gillart!



Puss på er alla!!! Nu ska jag ta och väcka min karl här i soffan !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards