Alla inlägg den 14 november 2011

Av Frida Lundin - 14 november 2011 21:47

Har sytt 3 stycken framsidor idag, tvättar baksids tyget så det får bli att sys klara i morgon, här kommer lite bilder,

           

Den sista BIlden på framsidan är inte ihop sydd riktigt än och det ska bytas lite plats på lapparna såg jag nu =) men en liten hint iallafall hur det kommer bli..


Det blår med nallar eller va det är har min mamma börjat sytt för många många år sedan , nu har jag fått det och det är tänkt att jag ska avsluta det=)

Tack och bock!

Av Frida Lundin - 14 november 2011 15:22

I natt kunde jag inte sova, jag hade så mycket ideer, jag vill göra om vårat sovrum, vill göra det lite mer "färg" .När vi gjorde om det tidigare valde vi  att ha vitt i sovrummet för tänkte att jag kan behöva lite lugn och ro och avslappning då tyckte jag vitt vitt vitt var  rätt alternativ, kanske för andra men inte för mig, nu är det bara att försöka övertala Anders , ska nog gå lätt då  han inte heller är no big fan av vitt bara, men visst kan jag tycka att det ser lite mysigt ut på bilden faktiskt, tur jag kan spara bilden när allt åker ut !=)





   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards