Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Bieber fever

Av Frida Lundin - 29 november 2011 14:48

Anders tycker jag är som en 14 åring här hemma som går runt och sjunger på Justin bieber låtar, och jag bara älskar hans film never say never, jag googlar han, jag kolla in youtube efter allt jag kan hitta ,ja jag märker att det här är trodde jag inte själv men han är ju så himla söt!!Och jag älskar att lyssna på texten i låtar och jag tycker han har så många bra och fina ord i sin =)Haha jag är en tjej som typ älskar reggae och gillar inte så mycket pop, men JUSTIN BIEBER my god, känns som jag är lika kär i han som jag var i Aaron carter när jag var liten och klistrade in Aaron carter i min dagbok och kallade han min pojkvän, jag trodde verkligen Aaron Carter älskade mig lika mycket som jag älskade honom!Hur kan jag missat han ? just nu är Anders trött på Justin bieber,kanske väldigt förståligt efter som jag skaffat ett beroende av hans film, och vill helst ha den på alltid och spolar tillbaka hundra gånger till just det där perfekta uppträdandet!!Jag försöker förklara för Anders vilken fin människa han, va synd det är om han som har så ont i halsen och inte kan uppträda,stackars Justin stackars han, Anders säger att jag måste sluta nu. det räcker.Men är jag lite ledsen då slår jag på filmen och blir lite lycklig och sitter här och hoppar upp och ner i soffan och sjunger med., kolla här vilken fin refräng i en låt alltså!I'm overboardAnd I need your lovePull me upI can't swim on my ownFasiken tänkte slänga upp lite klipp här men fattar inte hur man gör, kanske återkommer nästa inlägg med lite klipp=)Och ni som inte kolla på filmen, se den, man blir så glad=)Jag trodde den va töntig innan och hade inte ens hört han innan , men man blir lite kär!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lundin - 17 februari 2012 19:31

Nu har jag bytt adress igen fattade ju inget av den andra här är den som kommer gälla http://lundinskan.blogspot.com/ ...

Av Frida Lundin - 16 februari 2012 21:19

Hejsan hoppsan, idag har jag haft en super bra dag!! Magen har hållt humöret uppe så idag blev det en hel dag hemma hos Sara med brudarna och senare mot kvällen lagade Sara lax i ugnen ris och super god sås till mig och Jenny! Älskar spontant kväll...

Av Frida Lundin - 15 februari 2012 21:35

hello sunshines! Fick en kommentar som ville att jag skulle lägga ut receptet på brödet Will do..   4 dl grahamsmjöl 1/2 dl vete eller rågkross ( jag tog havregryn) 1 tsk bakpulver 1/2 tsk salt 4 dl filmjölk 2 msk sirap 1 tisk bik...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 18:58

Oj va trevligt det var att ha Lena och Joar här på besök, och vilken energi Joar hade, den snabbaste babyn ever!! han gav den "vilde babyn" ett nytt ansikte , så söt!!! Nu blir det att slänga sig på soffan och kolla lite tv och mysa med kingston ...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 14:07

Hallojse, idag har jag hunnit med massa,terapin,fixat glasögonen,hämtat ut nya tyger,ätit lunch , handlat och bakat bröd, snart kommer Lena och hennes lilla Joar! Idag är jag stolt och glad, jag klarade av 1 timmes terapi , gråtandes in  och med et...

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards