Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Beslutsångest när den är som finast!

Av Frida Lundin - 29 november 2011 19:45

Dagen har bestått av en lugn hemma dag med justin bieber..

När Anders klev innanför dörren sa han -ska man behöva komma hem till det här varje dag?


Jag har nyss insett att det gått för långt då jag helst inte vill disskutera nått annat är honom !

Ska tala med min terapeut om mitt nya beroende kanske..,

Annars har vi inte gjort så mycket idag, jag håller på att kämpar för att vi ska sälja soffan så vi kan bygga den andra, Anders säger att han har svårt att släppa taget om soffan, oftast brukar det vara jag som har svårt att släppa taget , eller nej så är det inte alls det jag säljer allt jag tröttnar på ,helst inom närmsta dygnet, för att sen sitta och gråta och tala om för Anders att han är världens sämstaste som kunde låta mig sälja saken.

Eftersom Anders friade till mig i Turkiet förra året, så har vi så klart förlovningsringar, jag talade om för Anders att jävlar om han tar av sig den , den ska vara på dygnet runt! Men eftersom jag hade valt världens finaste och vackraste ring som jag bara älskade från efva attling, och skulle aldrig nånsin byta jag skulle ha den för all framtid!!!

Riktigt så blev det inte, den va stor och bred och mega jobbig att ha på sig alltid, så jag tar alltid av mig den när jag kommer hem ( har den på mig ute bland folk så klart , vi lär ju hålla en enadfront)

Men oftast är det Anders som hittar ringen på massa olika konstiga ställen och tar med den till mig, har hänt att jag glömt den inte bara hemma utan många andra ställen,.

Jag frågade Anders varför han alltid tog med sig den och hade den i fickan, då sa han - Jag är rädd att du ska få ett ryck och sälja den på blocket en dag när du tröttnat, ...Åh är inte det kärlek det??!!


Fast nu när jag tänker efter så är det rätt sjukt, tror Anders att jag ska sälja min ring?då måste det gått långt i mitt köp och sälj beroende!

Vill bara påpeka att jag köper oftast saker på loppisar eller blocket, så jag är faktiskt inte helt galen , eller?

Nej nej det är jag inte alls det fick lov att tänka lite, jag hade varit galen om jag inte köpte den där fina möbeln för under hundra lappen, om jag lämnat den där hade jag varit galen!


Okej nu har jag inte tid att skriva nå mer, för nu ska soffan och köksön som jag verkligen ville ha (för några månader sen ja) upp på blocket, men jag är livrädd att jag ska ångra mig, kanske ställer ut dom i garaget bland mina typ 20 färgglada stolar som jag absolut kommer ha användning för i framtiden!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Lundin - 17 februari 2012 19:31

Nu har jag bytt adress igen fattade ju inget av den andra här är den som kommer gälla http://lundinskan.blogspot.com/ ...

Av Frida Lundin - 16 februari 2012 21:19

Hejsan hoppsan, idag har jag haft en super bra dag!! Magen har hållt humöret uppe så idag blev det en hel dag hemma hos Sara med brudarna och senare mot kvällen lagade Sara lax i ugnen ris och super god sås till mig och Jenny! Älskar spontant kväll...

Av Frida Lundin - 15 februari 2012 21:35

hello sunshines! Fick en kommentar som ville att jag skulle lägga ut receptet på brödet Will do..   4 dl grahamsmjöl 1/2 dl vete eller rågkross ( jag tog havregryn) 1 tsk bakpulver 1/2 tsk salt 4 dl filmjölk 2 msk sirap 1 tisk bik...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 18:58

Oj va trevligt det var att ha Lena och Joar här på besök, och vilken energi Joar hade, den snabbaste babyn ever!! han gav den "vilde babyn" ett nytt ansikte , så söt!!! Nu blir det att slänga sig på soffan och kolla lite tv och mysa med kingston ...

Av Frida Lundin - 14 februari 2012 14:07

Hallojse, idag har jag hunnit med massa,terapin,fixat glasögonen,hämtat ut nya tyger,ätit lunch , handlat och bakat bröd, snart kommer Lena och hennes lilla Joar! Idag är jag stolt och glad, jag klarade av 1 timmes terapi , gråtandes in  och med et...

Presentation


Frida heter jag och här får ni följa mitt liv som både består av sorg och lycka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards